luni, 19 iunie 2017

Astept ... inca

Care este asemanarea intre ploaie si dus ? dar diferenta ?
Intrebarile astea imi zgaraie creierul de cateva minute, raspunsul meu il stiu, mi l-am dat, dar al vostru ?
Ia sa va vad !!!

Eu ce sa va spun, din pacate pentru mine ploaia in afara de faptul ca ma linisteste ca si dusul, poate sa mai ascunda si lacrimile. Sa nu fie vazute de cei din jur, si chiar daca sunt vazute sa nu se stie de ce. Sunetul picaturilor poate ascunde de asemeni urletul, tipatul din tine, cand totul ajunge durere fizica. E simplu, dai drumul tipatului si cei care te aud, spun doar ca esti un nebun si te ocolesc, dar la final niciunul nu stie de ce urli de nebun in ploaie.
Ei la fel si in dus, poti urla, poti plange si nimeni nu stie doar ce spui tu cand iesi si esti intrebat de urlet (poate a fost un paianjen din Australia) .
Ce mai poate fi asemanator dupa toate astea? La final, cand ploaia se opreste, sau inchizi robinetul, e posibil, foarte probabil, ca nimanui sa nu ii pese.
Dieferenta e simpla, ploaia poate dura doar cateva minute, dusul poate dura ore. Ploaia poate fi rece, dusul poate fi fierbinte de culegi pielea bucatica cu bucatica. Tu alegi.
In asteptarea ce o parcurg acum, sa nu spun ceva mai greu, si in seceta ce se simte prin aerul fierbinte, dusul rece (aleg mereu rece) isi ofera fara sa cracneasca ajutorul. Si la fel de rece, isi face efectul.
Chiar sunt curios, la ce v-ati gandit voi.
Zambesc, si linistit, asezat la un film al vietii, continui sa supravietuiesc.
O seara linistita va urez.