miercuri, 27 septembrie 2017

Trebuie, un nou inceput ...

Recitesc un articol din trecut (http://versuri-din-suflet.blogspot.ro/2014/10/sper-sa-nu-mi-se-simta-lipsa.html) . Doamne cat as vrea acum sa il fi citit acum cateva luni, sa-mi aduc aminte.


In fine, prietenul meu Hector a ramas, inca, stana de piatra, nu mai vreau sa ii dau drumul eu, iar Mama ma ajuta prin prezenta simbolului ei (sper sa si reusesc). Dar ranjetul cunoscut imi apare in creier, si cuvintele lui - "esti prost ca speri sa fie bine si pentru tine" - da, recunosc ca am lasat sa se vada mult prea mult, mult prea devreme si am vrut totul sa fie si acum, din nou, singur, imi caut un echilibru, " in ce sa-l caut?"
Mi s-a pus intrebarea de asemeni, "cum ma vad cei din jur?" - buna intrebare, eu nu ii stiu raspunsul si chiar mi-ar place sa aflu cate ceva. In cateva luni am fost mintit, batjocorit si calcat in picioare de o singura, aceeasi, fiinta, in fiecare luna, am indurat ca un caine din nou, dar nu am mai acceptat jumatati si am cerut, poate prea mult, si am lasat prea mult. A intrat frumos in viata mea, ca o sclipire de stea ce mi-a luminat intunericul, dar la fel, de fiecare data, a iesit, lasand un intuneric mai negru, mai de mormant, ce incet m-a dus spre Hector, sa imi doresc sa il las din nou sa-si faca de cap. Doare tot fizic, si simt pana in fiecare fibra a trupului meu. Totodata cred ca am pierdut pe cineva drag ce imi e in creier de mai mult de cateva luni, dar orbit de lumina stelei oferite am refuzat sa accept ca poate e ceva mai bun, sper ca voi avea o sansa sa inteleg daca asa este, sper sa nu fie prea tarziu.
Cat despre tine, stea ce mi-ai luminat pentru cateva clipe totul si dat pentru tot atatea clipe sens plin vietii mele ca apoi, tot tu sa le faci cosmaruri, sper sa iti gasesti fericirea ce pretinzi ca o ai.
Eu voi ramane doar o amintire, o asteptare si un Om, caci pe Hector refuz sa il mai las, nu mai vreau sa distrug asa cum am facut si cum si eu am fost distrus. Poate chiar platesc pentru ceva ce am facut in rautate, ceva in trecut, ceva ce parintii parintilor mei au facut, dar nu mai vreau sa plateasca nimeni altcineva dupa mine, de aceea voi incheia totul aici si acum, ca sa o iau de la inceput intr-un viitor al meu, mai bun
Al vostru BA