luni, 8 aprilie 2019

Cine sunt eu ...

Doamne, cine sunt eu ... ce sunt eu? ... simt ca sunt un simplu om, ce am iubit, ce am suferit, ce am
daruit, ce am distrus, ce am futut, ce am salvat, ce am dus spre pieire, dar ... eu, eu cand voi simti acea raza de soare, ce-mi va mangaia fata, ce-mi va alinta sufletul, ce-mi va aduce acea liniste?



Notele melodiilor, ating fibre din trupul meu, din viata mea, dar nu pot declansa decat lacrimi, caci cei dragi mie ... aleg sa fie altfel, aleg sa inteleaga altceva, aleg ... sa nu mai fie
Privesc, si privirea doar de cer se loveste, privesc, si privirea doar de zambete straine si nepasatoare se loveste, privesc, unde de ape ce un tarm loveste, ganduri ce pentru care bataie crunta as fi mancat, ating usor, rau, adanc, urat, amintiri ce ... orice as face nu pot, nu reusesc sa le las, sa le uit ...
... doar imi lipsesti ...
Ce pot spune ... doar ca ... "ce am facut?" ...
Ma uit in juru-mi si doar doi ochi caprui se uita intrebator catre mine, si imi amintesc ca trebuie, trebuie, sa misc, sa traiesc, sa continui, sa zambesc, sa alint, sa ating, sa ofer, sa accept ... caci altceva ... un zambet imi mijeste in coltul gurii ... trebuie
Ma ridic si sting lumina ... maine va fi o alta zi ...