luni, 3 noiembrie 2014

Si trupul in rau mi se transforma V...

privesc a lehamite, tot in jurul meu mi se pare ... fals. gandurile imi zboara dincolo de orice simturi.
" unde-ti zboara gandurile ? " intrebarea ma surprinde. daca ii raspund la ce exact, nici eu nu stiu ce sa zic, mormai ceva de neinteles. soarele in asfintit isi anunta, cu ultimele raze, incheierea job-ului de zi. zambesc in sinea mea, as vrea sa inchid ochii si sa imi pastrez doar imaginea acelui apus, e frumos ...

Ma intorc spre ea si zambesc tacut, ii ating firele de par rebel, e frumoasa si neschimbata asa cum imi aduc aminte un zgomot usor ma avertizeaza ca in cateva clipe voi fi calarit, si ma las in voia lui, al fiului mic ce-mi aduce aminte de o iubire curata, de o daruire fara conditii, de o privire ce avea darul sa ma linisteasca si in cele mai grele momente. Ii observ privirea, stiu ca o doare cand imi aduc aminte de ea, dar din cauza ei a fost totul, si trebuie sa accepte daca vrea sa fie cu mine. " tatiiii, mi-e foame de ceva bun " , imi spune zglobiu si deja sarind pe mine.
" clatite, iti suride ideea ? " intreaba ea, parca facand in ciuda mea, stiind ca si eu sunt innebunit dupa asa ceva ... " iupiii, da, da " raspunde prichindelul si o tuleste in bucatarie, inainte sa apuc sa spun eu ceva. la fel si ea procedeaza, tacuta, parca respectand tacerea mea.
Ma ridic si eu, din priviri caut pe noptiera pachetul de tigari si ies pe balcon. Ma adancesc mai mult in gandurile mele.
O mana calda, ma cuprinde si o respiratie fierbinte imi atinge ceafa. zambesc si cu pielea de gaina ma intorc si o privesc in ochi, " iarta-ma " imi spune. ii pun degetele pe buze si ii raspund linistit " a trecut, acum suntem impreuna si da, te vreau in viata mea, asa cum totdeauna mi-am dorit. Pe ea nu o voi uita niciodata, dar nu va fi o prezenta intre noi. Ce este acum, si ce va fi de acum
incolo va fi doar intre noi si dragostea ce ti-o port, si nimic si nimeni nu va umbri asta. Intelegi ? "
Buzele raspund cu un da pierdut, dar privirea ei inca imi spune alta poveste, continui. " ai mult teren de recuperat, si multe amintiri urate sa le stergi, dar sunt al tau si voi fi al tau, vreau sa ma accepti asa cum sunt acum. Crezi ca vei putea? eu am facut-o deja, am acceptat tot ce este legat de tine, trecut, prezent si viitor, tu ?? "
Tacerea devine un pic apasatoare, trag linistit din tigara, inca in bratele ei, dar capul ei este ascuns la pieptul meu, imi asculta inima - " da, o voi face deoarece vreau sa fiu cu tine tot restul vietii ", privirea, nu mai spunea alta poveste decat dorinta, speranta si fericire
zambesc, ma aplec si o sarut usor, si ... " tatiii nu-i asa ca nu mai vrei clatite??? " surprins ma uit la platoul gol ... incep sa rad linistit, vesel si sanatos ...
o seara de vis, o seara frumoasa ... nu as vrea sa se mai termine ...
...