joi, 15 mai 2014

Respectati ceea ce sunteti, pe voi insiva ...

Sunetul tramvaiului imi aduce aminte ca traiesc, zambesc si obosit ca de obicei in ultima vreme incep a scrie.
V-am promis experientele mele in cele cateva puncte descrise, deci am sa incep cu acel Respectativa pe voi insiva. Sunt ideile mele, imprastiate, poate ca si fara sens, doar sper sa va dea o idee, buna si constructiva despre ceea ce puteti face, ceea ce puteti fi ...

De cand sunt aici in orasul prafuit si batran al Bucurestilor, vad diferit oamenii, vad diferit tot ce e in jurul meu. Acel sentiment, ce l-am avut totdeauna in acest oras, il simt si il am mereu in fiecare dimineata, in fiecare seara la sfarsit de zi de lucru .. acel sentiment de turma ... :) ... Nasol e ... dar, daca stii ca tu esti unic, ca esti ceea ce vrei sa fii, acest sentiment e zero ... pur si simplu.
Cand ies din valtoarea transportului in comun (caci acolo simt cel mai bine acest sentiment), simt un alt sentiment, un sentiment de libertate, acest sentiment ti-l ofera tinta a ceea ce vrei sa fii. Desi in aceasta valtoare, mai simti o privire curioasa spunand "nu l-am vazut pana acum pe acest tip", sau "uite ce suvita de par alb are", pur si simplu simti aceste lucruri, sentimentul de turma primeaza. Mereu privesc cu nesat le cei din jurul meu, ii simt si stiu ca desi par a fi in ritm cu turma, majoritatea se respecta, si isi stiu tinta. Spun majoritatea, deoarece, pe ceilalti ii vad cum privesc cu ochi pierduti, cu suflet uitat undeva,agatat undeva ... nu ii mai intereseaza nimic, merg pe principiul "fie ce-o fi maine, dar azi sa fiu bine", ii compatimesc.
Am invatat ca daca tu singur nu te consideri raspunzator pentru cum te vei trezi a doua zi, nu mai ai dreptul la nimic. Daca nu vrei mai bine decat azi, maine nu are nici un sens sa il traiesti, nu meriti. Am invatat ca daca cei din jurul tau nu te privesc plini de curiozitate in fiecare clipa, inseamna ca doar ai creat umbra. Poate ca sunt rau, poate ca sunt inrait de cele intamplate in ultima vreme, dar ... e ceea ce simt. Mi  s-a spus in orice fel, ca sunt prost, ca sunt inselator, trisor, ca sunt pastrat in formol, ca sunt plictisitor ... dar la final, cei care ma cunosc, si care vor sa ma cunoasca stiu si vor afla doar ca imi pasa, si ca atunci cand vor avea nevoie, voi fi acolo, intr-un fel sau altul.  Si unii, invata despre mine, ceva nou, ca pot pune anumite limite, ca daca sunt calcat in picioare, invat, si nu voi mai permite, deoarece la final, am invatat ca oricat mi-as dori ca cei din jurul meu sa fie bine, daca EU nu sunt bine, si EU nu ma respect pe MINE, nu am realizat nimic. Si VOI fi mereu batjocura tuturor. NU acestui lucru zic, de ce ?, simplu ... daca nu ma respect eu, nu am dreptul sa cer altora sa ma respecte, deci ... NU MAI PERMIT SA FIU BATJOCURA NIMANUI, punct.
Acelasi lucru va spun si voua, acceptati ceea ce sunteti, ceea ce vreti a fi, nu permiteti nimanui sa va batjocoreasca, daca este cu adevarat prieten nu o va face, va va critica constructiv, va va oferi un punct de sprijin ... nu te vor desconsidera, nu se vor uita de sus la tine. Acesti oameni, trebuie lasati deoparte, ignorati total.
Totul se reduce,la a invata sa te respecti pe tine, si a nu mai accepta sa fii privit de sus. Pana la urma tu iti stii puterile si limitele , si unde vrei sa fii, asa ca ... impuneti sa fii ceea ce vrei tu, ceea ce ai vrea sa fie respectat.
Incet incep si eu sa impun aceste lucruri ... si cred ca intr-o zi, am sa fiu privit altfel decat acum.
Am sa va tin la curent, si mult success voua.
....