luni, 26 mai 2014

Un nou inceput ... ||

Sursa
Pun mana pe telefon, nehotarat formez si astept ... pe punctul de a inchide imi raspunzi ... vocea ta ma linisteste, desi ca un adolescent simt o emotie in gat, bajbai un alo pierdut. Vocea ta imi spune ca si tu simti acelasi nod ... zambesc in sinea si topai ca un soarece cu burtica plina ... ne decidem la un loc unde sa ne vedem, inchid si incep sa dansez de nebun prin camera ... o bataie in usa, si imi aduc aminte ca e si mama pe acasa ... ma schimb repede, ies pe usa ca un zvarlug, ii sarut tampla incaruntita si parasesc casa ...

Pe drum ma opresc si cumpar un trandafir alb, imi plac aceste flori, pentru inceput e bine asa - doar alb - pentru inceput vreau doar o prietenie pura, desi emotia ce o simt in gat spune altceva, in fine ridic privirea sa vad cotro trebuie sa merg.
Ajung la locul stabilit, astept cuminte, ca de obicei am ajuns devreme. O vad coborand din tramvai, zambesc, ochii mei ii cauta ochii ... ii surprind, ii vad cum se lumineaza. Zambesc usurat, vrea sa ma vada, ii intind trandafirul scolareste, zambeste si ma rasplateste cu un sarut pe obraz. Imi intinde mana si o prind, repede, parca speriat ca are sa se razgandeasca.
" De ce ti-a luat atat sa ma suni? " - intrebarea cu un pic de repros ma ia prin surprindere, nu avusesem nici un motiv sa nu o sun, doar teama mea ...
" Mi-a fost teama de un refuz, si nu au trecut decat doua zile ! " incerc eu cu jumate de gura sa justific comportarea mea ...
" Daca era sa te refuz, nu plecam cu tine de la chef, esti rau! " continua tirada dojenitoare, dar totodata cu un ton mai bland.
" Unde mergem ? " schimb eu subiectul ... si zambesc sugubat un pic
" Unde vrei tu ... " raspunsul ei, iarasi ma surprinde, " hmm la naiba, ce dreaq ... gandeste repede narodule " strang din buze " ha te-am prins, ce asteptai sa zic eu unde vreau?! hahaha" rasul ei ma face sa ma mijesc la ea si mai mult, oftez incurcat ... " praji, ceva ? " raspund eu si mai incurcat ...
" Da, vreau un profiterol cu inghetata, da suna bine! " zice si ma strange un pic mai tare de mana, ne indreptam spre o cofetarie cafenea ... facem comanda, eu inciudat de incurcatura in care am fost pus, am inceput sa tac.
Imi prinde barbia, si ma forteaza un pic sa o privesc, imi zambeste cald ... " cand esti supi asa grumpy esti ? , nu-mi place sa stii ... si sa stii ca nu am spus sa te cert ... doar ca chiar vroiam sa te vad, dar nu am vrut sa sun eu prima ", si scoate limba la mine. Are deja darul sa ma veseleasca, zambesc ... " incapatanata si orgolioasa a ? am sa gasesc ac de cojocul tau " ... si tugui din buze eu ... " doar daca ai sa ajungi la inima mea " imi raspunde un pic mai serioasa decat de obicei. Zambesc ... " la mine esti la jumate de drum, tu mai ai putin si ajungi la ea ... depinde de tine mai departe " ... o las sa rumege un pic ideea, si cand ridic ochii din farfurie, vad o privire calda cum nu am vazut la ea, cum nu am vazut la nimeni.
Ne ridicam si plecam, ne tinem de maini si mergem o perioada tacuti, un catel incepe sa ne latre ... ii simt mana crispata si o trag spre mine, ii simt parfumul parului in nari, isi ridica privirea si se uita spre mine, cu buzele intredeschise, ma plec un pic, si primul sarut, prima atingere a buzelor noastre, un fior trece prin mine ca un scurtcircuit electric, o simt si pe ea cum se infioara ... o eliberez din stransoare, zambesc si incepem a sporovai vrute si nevrute ca doi copii ... ne continuam seara ... la final ne oprim fata in fata, zambim un pic stanjeniti, o cuprind de mijloc, o simt cum se lasa in voia mea, si o lipesc de mine, ma aplec si ii caut buzele fierbinti, ne sarutam apasat, sincer si fara sa ne mai retinem ... ne desprindem si ii soptesc, " Vreau sa fim impreuna, vreau sa iti daruiesc de acum numai trandafiri rosii si veseli ca noi, vrei ? " ii spun toate astea privind-o in ochi, imi raspunde simplu " Rabdare, timpul ne va spune " si zambeste, se intoarce si pleaca ...
Raman si o privesc cum se indeparteaza, o strig, se intoarce si apuc sa ii spun " e randul tau sa suni! "
Zambeste, " nu promit nimic ! " imi raspunde, " hmmm e mai rautacel decat mine " gandesc si ma indrept spre casa ...
Acum stau sa numar minutele pana ma va suna, sper sa fie putine ...