duminică, 16 aprilie 2017

Si trupul in rau mi se transforma VIII ....

Drumul inapoi acasa, l-am facut singur cu gandurile mele. Nu am sunat-o. I-am trimis doar un mesaj ca sunt pe drum si ma intorc. Atent la drum, muzica nu se auzea, doar gandurile mele si ce imi doresc. Trag masina in parcare, o vad privind pe geam, o simt fericita ca am ajuns acasa. Oftez si cobor, inca in gandurile mele uit buchetul in masina, cand dau sa intru in scara blocului imi aduc aminte si ma intorc brusc, fug la masina si iau buchetul. Da asta imi doresc si vreau. Inchid creierul pentru cateva minute, atat cat sa ajung sus, nici nu stiu cand am ajuns la etajul doi.
Apas clanta, usa se deschide tacuta, si ea in prag ... o privesc cu ochii mijiti de dor. O iau in brate, o sarut apasat, si ii soptesc ca trebuie sa vorbim. Se incrunta un pic, ochii i se intuneca, dar se controleaza si continua o sporovaiala. Piticu apare si el de prin camera, sare in bratele mele, si imi spune "Am avut grija de ea, tati, am dormit numai cu ea, in brate la ea!!" Ii multumesc si il expediez in camera, vreau sa raman singur cu ea, sa ii spun.
O trag in brate la mine, imi pun urechea pe burtica ei, tresare. In linistea camerei lansez "bomba"
-"Vreau sa am un copil cu tine, al meu si al tau!!!"
Tacerea se asterne, o simt cum tresare, cum se incordeaza. Imi ridic privirea si o tinutiesc, "Asta imi doresc, daca si tu iti doresti" Privirea ei ma apasa, cauta in mine, sfredeleste dincolo de orice barieara a mea, si o las. O las caci o vreau in viata mea, o vreau caci am fost lasat, sa imi dau seama ca, da, sunt pregatit pentru tot ce imi ofera ea. Raspunde simplu - "Atunci vom avea un copil al tau si al meu!!!"
Am simtit o alta privire, sugubatul mic ascultase tot. Nu era trista, era fericita pentru mine, si dintrodata a inceput sa tipe "O sa am un fratior, o sa am un fratior." Apoi cu voce mai joasa, pe jumatate - "Merge si o surioara."
Zambesc, e tot ce-mi doresc, ei, si daca va fi sa fie, si o mica alta sugubeata. Ma ridic, o prind de mijloc, si ii zic - "Fii sigura ca de mine nu mai scapi niciodata!", raspunsul ei ma surprinde - "Abia acum vei afla, poate, ca mereu m-am impiedicat, sa fiu doar a ta si numai a ta!!". Ma apuca un ras puternic, sanatos ce nu am mai avut de ani. E visul meu si am sa-l pastrez in suflet. Ma bag in dus, creierul functioneaza in parametri normali, aud chitaiala sugubatului cu ea, rad amandoi. Nu simt decat linistea ce se aseaza in mine, doar o amintire dura imi trece ca un fior rece de ghiata pe spinare. O alung cu un jet de apa fierbinte. Ma linistesc si ies din dus, prosopul aspru imi zgaraie placut pielea, e bine. Sunt ACASA.