joi, 10 aprilie 2014

A fost frumos, dar nu totul ...

Hector asteapta sa intru in casa, asteapta sa loveasca ... dar ramane surprins, intru in casa zambind. Se


Sursa
incrunta, se uita in jur, adulmeca mirosul sangelui, fricii, temerii, singuratatii ... le simte pe toate, dar eu zambesc.
" Ha, vezi ba ca nu e nimeni aici, esti tot singur. Nu-i asa ca e bine, nu are cine sa te loveasca, nu are cine sa-si bata joc de tine. Ce speranta vrei sa ai ba asta, cand vrei sa dai totul si nu primesti in schimb decat o privire in scarba si esti declarat nebun. Cand nu primesti in schimb decat un zambet fals si o vorba rece???
Ha ha, uite la el, speranta de mai bine, lasa ca o sa am eu grija sa ti-o scot pe nas, fraiere. Aia e fericita, o doare in paispe de tine, si face bine, ca nu meriti altceva prostule ... tu esti mizer, si te afunzi mai rau ... "
Il intrerup ... " Hector, poti sa spui orice ai spune, iti voi raspunde simplu ... lasa sa fie fericita, ca sigur va exista o zi in care sa vrea doar sa fie tinuta in brate, alintata, si ala o sa vina si o sa o futa, si apoi va pleca ignorand privirea ei pierduta, sigur va exista o zi in care isi va dori enorm ceva, iar dorinta ei spusa nici macar nu va fi auzita ... din nepasare. Se va intoarce roata. In rest, acum, am castigat ceva mult mai important decat tot ... m-am recastigat pe MINE. E un inceput, dar un inceput bun care va continua, si incet, tu vei intelege ca tot ce vei spune sa incerci sa ma enervezi si sa doara ... va face exact invers, ma va face sa vreau sa fie mult mai bine. " ... privirea mea calda, dar calma ca marea inainte de furtuna, il pune pe ganduri.
" Hmmm, infrangerea s-a transformat in victorie, e bine, dar ... " privirea i se muta pe blocul, negru mat, ce nu lasa nimic viu in jurul lui " ... uf Sufletel, cine il va iubi pe omul asta, va face sacrificii enorme sa te aiba. Hmm, dar totusi ... el chiar nu era asa, era altfel ... chiar si cand ne ignora pe amandoi, si ne tinea in coltul acela intunecat ... era viu, era ... " gandurile i se pierd, Hector isi aduce aminte totul pentru mine, si eu impreuna cu el ...
" Da a fost frumos, dar nu a fost totul ... am fost doar eu ... intelegi Hector ?! " ... "mda murmura el " intelegand ca nu ma mai poate atinge, ca nu mai sunt viu cum eram odata, ca nu mai sunt ...
Zambesc, sunt bine, e bine ... si voi fi bine cu fiecare clipa de va trece de acum incolo. Cine va vrea sa fie langa mine, va afla din prima la ce se va inhama ... va fi bine.
.....