miercuri, 23 aprilie 2014

Din dorinta de a ...

Din dorinta de a exista, renunt la al meu trecut
Din dorinta de a fi, accept al meu viitor
Din dorinta de a te completa, imi deschid sufletul
Din dorinta de a iubi, imi las libere ale mele vise
...
Al meu trecut ramane scris in vise
Ramane scris in pietre ascunse in rauri de lacrimi
Acolo unde doar copilul cel fara stiinta
A fost obligat sa invete ce inseamna a dragostei suferinta
...
Al meu viitor doar eu aleg cum sa fie
Il vreau sincer si curat, asa cum abia acum invatat
Caci daca te opresti din a fi om
Drumul vietii nu mai este al tau sa alegi
...
Sufletul ars de focul dorului tau
Ramane tacut si doar priveste al timpului trecere
Asteapta al tau suflet sa-l aline
Si cauta al tau suflet completare sa-i fie
...
Visele ramase simple vise
Ce nascute au fost din a mea dragoste
Le las libere sa fie, sa le vezi, sa le asculti
Le las libere sa fie, sa afli de a mea iubire
...