miercuri, 9 aprilie 2014

O ultima promisiune ...

Este ultima seara in acest oras prafuit, aranjez si verific fiecare detaliu pentru maine.


Bagaje, totul impachetat, aranjat, bifat pe lista ... privesc in camera ce e goala, amintiri frumoase, dar si multa ... singuratate, singuratate ce va ramane aici cu ultimul trandafir ce-si asteapta cuminte si nevinovat
destinatarul. Este alb, cumparat din vreme, astept si-mi aprind o ultima tigara, trag tare sa simt taria ei. Respir incet, incet ...
Telefonul se aprinde, si ma anunta ca aproape a sosit timpul, raspund.
" Da " , de la celalalt capat al eterului imi raspunde ea - "Ne vedem in seara asta, nu ? in 15 minute , e bine?"
" Da, asa cum am promis trebuie sa ne vedem inainte sa plec. Si da ne vedem in 15 minute ", inchidem ...
Privesc trandafirul, am lasat spinii ... e o promisiune veche, sunt curios daca isi va aduce aminte ...
Vine timpul ... ies afara, tin trandafirul in mana ... o vad ...
Ne salutam rece,
" Bine, vreau doar sa iti spun la revedere, si sa ai grija de tine. Ai mailul meu, si ma poti contacta oricand, daca pot, voi raspunde repede, daca nu ... voi raspunde intr-un final, sigur. Si ca ultima intalnire, ai acest trandafir " ... strans in mana, spinii au trecut in piele, picaturi mici de sange i-au atins petalele albe, nu am simtit ... am privit-o in ochi si i l-am intins ...
" Si tu sa ai grija de tine ! " imi raspunde si priveste cu ciuda trandafirul. Si-a adus aminte, stie ca din acest moment nu va mai sti nimic de mine, decat daca se va interesa ea, stie ca eu nu voi uita si ca imi voi aduce aminte fiecare clipa ... tot. Stie ca drum inapoi nu mai este ...
" Nu te intrista, tot sfarsitul are un inceput, si sa speram ca va fi mai bine, mai frumos " ii raspund eu, si ... ne luam la revedere pentru ultima oara.
Merg garbovit inca de amintirile cu ea ... nu mai privesc in urma, nu mai trebuie si nu mai am de ce, ultima promisiune a fost respectata ...
Ma opresc in fata blocului, il privesc ca si cum ar fi un spital de nebuni ... zambesc obosit, si ma asez pe banca. Imi aprind tigarea, o savurez si privesc oamenii ce trec, aproape ca nu ii vad. Intru in casa, in casuta noastra ... mda ... asta e, a fost, si mai mult nu a fost sa fie.
Revin la problemele curente, sa-mi umplu timpu, sa-mi alung gandurile negre ...
Incep o discutie aprinsa cu un amic, online ... timpul trece si tarziu in noapte inchid ...
Adorm linistit ... ultima promisiune a fost respectata ...

....