joi, 10 aprilie 2014

Doi ochi caprui ...

Doi ochi caprui imi sfredelesc al meu suflet
Sursa
Cauta, saruta si musca din ceea ce gasesc
Ii las sa-si faca de cap, caci mult ii indragesc
Ii las sa ma muste, sarute si sa ma caute
......
Demult nu ma mai ascund, ei mi-au aratat de ce
Demult am devenit liber, ei m-au invatat cum
Acum merg linistit si scrutator pe al meu drum
Caut totul, traiesc totul asa cum nu am mai facut
.......
Pana cand voi fi pentru totdeauna langa ei
Ii primesc si ii alint, pastrez a lor privire nepretuita
Sa-mi aline orice durere, sa-mi alunge a mea suferinta
Si, doamne, cat imi doresc sa ii privesc clipa de clipa
.......
Dar intr-o zi vor fi luminosi langa mine, alintati de soare
Vor fi fericiti, dezmierdati de al meu suflet, ce ii cauta
Ii cauta neincetat, ca si cum doar pentru ei ar exista
Zambesc, si acei ochi caprui ii las sa-si faca de cap
........