vineri, 25 aprilie 2014

Cosmarul ...

Privirea imi e atintita spre cerul curat, dar are o culoare ciudata, parca e un roz ... ciudat, nu am mai vazut niciodata cer de culoarea asa, dau sa ma uit in jurul meu .. nu pot misca decat ochii ...
Incerc sa ma ridic, simt cum ceva rece imi atinge talpile ... sunt in picioare ? ... ma uit, tot intins pe spate sunt, dar ceva negru, ca o umbra doar isi contureaza prezenta langa mine ... ii simt raceala, incerc sa gandesc, dar gandurile deja sunt un amalgam ... nu se ordoneaza in nici un fel ... doar un susur de soapte imi atrag atentia
" esti singur si nimeni nu te va ajuta " ... si un raset rece, fioros si plin de rautate umple camera.
" stai parca eram afara, ce dracu ?! " ... da, constat ca acum sunt intr-o camera, intr-o incapere fara geamuri, fara usa ... prezenta o simt si mai aproape, o simt cum imi atinge corpul .. incerc sa o privesc, sa o identific ...
constat ca ochii imi refuza sa se deschida ... simt ca ma invaluie, vreau sa ma misc, sa ma ridic, sa tip ... nimic
Doar simturile sunt treze, simt, miros, auz, atingere ... mirosul ... hmmm nu miroase a nimic, e fad totul ...
" ce dracu se intampla, unde sunt, cum am ajuns aici !??!?! " intrebari fara raspuns, vreau sa intreb ceva, nimic, decat vocea suava imi susura la ureche aceeasi si aceeasi chestie ... " nimeni " ... atat imi ramane in creier ... simt cum picioarele imi iau foc, mii de ace imi patrund in piele si parca lasa lava sa intre, le simt de plumb, nu le puteam misca inainte, dar acum ... nu simt decat o durere ascutita ... ma rog in gand sa se termine repede ... s-a oprit durerea ... hmmm " functioneaza !!!! " tip in gand si incep sa ma gandesc la soare, plaja ... aer curat cu mii de miresme ...
Liniste deplina se aseaza, simt in spate o raceala ca si cum as sta pe ghiata, si in fata o fierbinteala de parca as fi asezat cu fata in soare, nu la soare, deschid ochii ... " ha chiar functioneaza " ... dar doar ca sa privesc cu groaza ca sunt asezat pe fundul unei galeti de furnal si deasupra incepe a curge metal incins ... il simt pe piele ... il simt cum imi intra in corp ... il simt in nari, in plamani, arde totul ... dau sa urlu ... dar gura deschisa lasa sa intre si mai mult metal incins, inebunesc ... dau sa ma zvarcolesc, sa ma feresc, simt arsurile in tot corpul ... " de ce nu sunt mort ??? " ... hmm ceva nu e in regula ... iarasi liniste ...
Parca dureaza de zile ... e o liniste ca de mormant ... instant la gandul asta simt pamantul cum ma apasa pe piept ... dau sa respir, narile mi se umplu de pamantul uscat, dau sa misc mainile, picioarele, nimic nu ma asculta ... plamanii cer dreptul la aer, deschid gura si nu pot inghiti decat pamant, presiunea o simt pe coaste ce incet le simt cum plesnesc si imi lasa plamanii sa iasa ca o umplutura de placinta, rosie si cu spume ... aer cer in gand ...
Sunt in aer, zbor ... vad cerul si simt sub mine, nimic ... sunt in cadere libera, de unde, cat mai am pana jos, clipele se transforma in minute, minutele in zile, zilele in ani ... sunt in cadere libera si parca as fi intr-o continua cadere ... panica instalata s-a risipit, accept ... fie ce o fi ... pot muri linistit
Simt o adiere, si o parte a obrazului calda, plamanii au iesit pe gura, simt sangele cum imi invadeaza gatul, simt gustul lui ... il recunosc dintr-o mie ... deschid ochii .. sunt jos, dau sa ma ridic, inca nu-mi sunt ascultate dorintele ... incep a gandi, durerea o simt cum imi creste in piept si gat ... " hmmm asta e sfarsitul " ... si inchid ochii impacat ...
" Laur " ... un tipat ... e un glas ce il cunosc, cine e ... dar eu trebuie sa plec, nu vreau sa ma intorc ...
" Laur "... tipatul devine ragusit, a, il stiu, " iarta-ma " ... dar aceste cuvinte raman doar  gandurile mele ...
O palma peste fata, ma face sa deschid totusi ochii ... sunt in camera mea, fata ei ma priveste speriata ... nu mai simt gustul sangelui in gura, nu mai doare nimic ... o privesc ... " ce este ? " intreb eu ...
" Ce s-a intamplat Laur ?, ai incetat sa mai respiri, sa misti, doar gemeai ... ce s-a intamplat? " continua cu o privire speriata, plina de teama cum nu am vazut in viata mea ...
A fost doar un vis constat eu ... dar un vis care se putea termina urat ... nu doar in vis ...
......