marți, 1 aprilie 2014

Ascult ...

Sunetul ploii rupe a tacerii seara
Ascult ropotul, tacut si in ale mele ganduri
Ascult povestea ce o spune picatura de picatura
O poveste despre a sufletului alinare
......
Picatura de picatura povestea contur prinde
Ascult cu nesat al sau fir de povestire
Ascult si simt al meu suflet cum se infioara
Inteleg si incep a accepta al meu destin
......
Privesc chipul omului de piatra
Ascult povestirea ce prin ale sale lacrimi o spune
Ascult tumultul timpurilor trecute si ce au sa vina
Accept pedeapsa ce din timpuri a fost scrisa
......
Continua a-mi povesti si imi cere
Sa ma impotrivesc a cerului vrere
Sa ma impotrivesc a timpului dorinta
Sa schimb cum vreau eu, a mea istorisire
......
Un tunet sparge norii grei adunati in juru-mi
Ma anunta ca ale mele ganduri sunt auzite
Si un sfat mi se spune in ale sale ecouri
Sa ascult si sa ma supun in a mea credinta
..........