vineri, 25 aprilie 2014

Cine o plange dupa mine ?

NU mai vreau decat sa plec, sa inchid usa in spatele meu, si nimeni sa nu mai intre, sa nu mai fiu intrebat ... "sunt bine?" ... NU, NU SUNT BINE ... nu mai intrebati ... am sa traiesc asa cum am facut-o pana acum ... singur ... e mai bine, nu imi mai pasa de nimeni, nu mai sufar pentru nimeni, nu trebuie sa mai am grija la ceea ce spun ... e mai bine ... sa fiu singur e tot ce imi doresc acum, sunt doar eu si doar eu singur, nimeni, nu vreau sa mai trag pe nimeni dupa mine, sa mai fac sa-i pese cuiva ... nu mai vreau pe nimeni ...
Sursa
ajunge cu linguselile, imi bag pula in tot ... cui ii pasa deja de mine, ar face bine sa uite, mila nu mai am nevoie, adio si un praz verde ... vorba aia ... " cine o plange dupa mine ??? ", i don`t give a fuck.
mai e nevoie sa spun ca obiceiul prost de a-mi pasa, de a fi liber in jurul cuiva, de a fi sincer se pare ca pana la fine e clar un obicei prost, mult mai mult decat prost ... minciuna, fatarnicia, sa fii atent ce spui sa nu deranjeze, sa fii atent cat spui sa nu stresezi ... se pare ca e mai presus decat orice ... " orice, dar minte-ma frumos " ... wtf ... asta e regula intr-o relatie acum ???? oricare tip ar fi ea ? ... 
poate ca eu sunt de vina, ajung sa cred repede in oameni, apoi, din prostia mea de a avea grija de ei, de a vrea sa ii am langa mine ii sufoc cu a mea atentie, bine atunci ... mai bine nimeni si doar simpli oameni in jurul meu ... nu le pasa, nu sufera, nu imi pasa, nu sufar ... o regula de baza se pare in relatiile sociale ... mai rarut ca e mai dragut, suna bine ... :) ...
doamne cat te urasc iubire ca m-ai facut sa ies din sticla mea, din fotoliul meu zilnic, unde eram linistit, de unde vedeam doar un film si nimic nu ma facea sa sufar, te urasc cum nu am urat in viata mea, pentru ca am vrut sa-ti ofer totul, iar atunci cand a devenit dificil, sau pur si simplu te-ai plictisit de mine ... nu ai avut curajul sa-mi spui ... pur si simplu ti-a fost mai usor sa taci, si sa pleci cu bocancii plini de noroi dar nu ai uitat sa treci intai prin al meu suflet cu ei ... apoi ... sa nu-ti mai pese de nimic ...
...
Un NIMENI ... mai bine asa ... :|