luni, 10 martie 2014

Dor ...


Doar un simplu dor imi infioara chipul impietrit, pagina alba a viitorului imi apartine mie si nu tie Om ce tii destinele ... si DA ma razvratesc tie, imi ascult gandurile, imi explorez amintirile si nu pot afla decat ... nimic

Dor de doi ochi, de culoarea toamnei, care atunci cand ma vedeau, ma cautau in suflet sa-mi afle durerea, dor de vorba blanda a Ei, atunci cand o auzeam, stiam ca o sa fie bine. Da, ma razvratesc tie, Ganditorule, nu am sa te mai las sa scrii TU, un singur rand, am sa scriu eu cat pentru tine, ce vreu si ce dor am ...

Dor de clipele de destainuire, caci ascultat eram si sfatuit sa fie bine, sfatuit sa ascult timpul si sa las sa se vindece, dar, EL, timpul de langa mine mi te-a luat inainte de vreme, asa ca DA, ma razvratesc tie Om al timpului de demult, ce-mi tii cartea ce pagini albe incepe a avea ...

Vreau doar o data, sa apuc a vorbi cu EA, sa-mi cer iertare pentru tot si ...

Azi am primit o palma dura, ca o furnica m-am simtit. Viata mea, hmmm, nu mi se mai pare asa interesanta, zambesc cu o grimasa in coltul gurii. Azi cineva, m-a invatat sa dau un nume unei fiinte ce nu vreau a mai fi. Numele lui este "Hector", o fiinta din alta lume, ce-mi priveste al meu timp cum se scurge si ma tine departe sa simt ...

Cum spun cuvintele ei, tanjesc dupa iubire si daca as primi doar o picatura din ceea ce tanjesc, as muri fericit, tanjesc dupa iubire, si daca nu as primi nimic, ... doar as muri ...

Dor sa fiu OM, dor sa fiu eu cel ce scrie cartea vietii mele ...
Iti multumesc ... ;) ... si sper sa avem sansa sa vorbim pe indelete fata in fata ... in liniste
Multumesc inca o data