miercuri, 19 martie 2014

Si trupul in rau mi se transforma ...

Deschid ochii, vad doar raza de lumina ce prin jaluzele isi face loc.
E bine, e liniste, intind mana si o caut ... este acolo, ochii inchisi ai ei imi spun ca inca doarme, dar zambeste, e bine.
Sursa
Ma ridic ca pisoul si fug in baie, apa fierbinte imi atata fiecare por, ma trezeste. Uf iarasi a lucrat pana tarziu, ii strang hainele aruncate neglijent si le pun in cos. Ma frec pana la roseata cu prosopul, si ma extrag din baie usor. O privesc prin usa dormitorului, doarme linistita, doamne cum doarme ... raman cateva secunde sa ii memorez chipul, o ador. Acest moment imi va ajunge pentru ziua de azi pana am sa o vad iarasi.
Intru in bucatarie, prepar cafeaua, neagra, tare ... inca o mai beau asa ... ies pe balcon si imi aprind tigara de dimineata. E inca liniste, orasul mizer inca doarme la ora asta a diminetii, e devreme inca, prea devreme pentru unii ... maratonul de somn in reprize de 30 minute inca nu m-a lasat ... dar e bine, inca traiesc si este ea ...
Aud zgomot ma intorc, si o vad ... toarna si ea cafea pentru ea, griujulie isi pune zaharul brun, atat cat ii place ei, ma vede, ma priveste si imi reproseaza - "iarasi nu poti dormi dragul meu ratoi" ... zambetul ei imi zgandara toate simturile, si cand imi zice "ratoi" e clar, iar am lasat balta prin baie, zambesc si oftez, ma intorc sa privesc zorile acestei dimineti frumoase. Vine si ma cuprinde pe la spate, imi alinta ceafa cu un sarut, si fiind migniona se salta si se lipeste de mine, ii simt sanii presati de spatele meu, fiorul dorintei imi da tarcoale.
"da, iarasi am avut maraton in reprize de 30 minute" - ii raspund si ma intorc cu fata la ea, se aciueaza la pieptul meu si imi sopteste - "sper ca intr-o zi, sufletelul tau sa iasa la lumina si sa imi spuna ca ma iubeste"
"iarta-ma" raspund vinovat ... imi pecetluieste buzele cu degetul aratator dupa care se intinde si ma saruta
"am rabdare dragul meu, si chiar si asa stiu ca esti al meu, eu te iubesc asa cum esti, si daca intr-o zi va fi mai mult, va fi perfect" - imi spune aceste lucruri privindu-ma in ochi, fara sa clipeasca
Ma aplec si o prind de mijloc, o sarut apasat, ii dau drumul cu parere de rau si ma duc sa ma imbrac ... "doamne iti multumesc, si ajuta-ma sa-i ofer ceea ce isi doreste, vreau sa ii dau ceea ce isi doreste, dar teama, frica sa fiu dezamagit ... uffff ... de ce am lasat sa se intample asta ???... ", gandurile aceastea le am in fiecare dimineata, in fiecare clipa cand ma alinta ... "iarta-ma" soptesc ...
Ies din dormitor, pregatit pentru o noua zi, o privesc cum incepe niste pregatiri ... ufff ... o vreau, doamne cat o vreau ... zambesc linistit, o prind de la spate, o trag spre mine, si ii sarut tampla, "am sa ma intorc mereu, caci sunt al tau si vreau sa fiu al tau"  ii soptesc, si ies pe usa ...
O zi frumoasa, o noua zi frumoasa ...