marți, 25 martie 2014

O zi dupa servici - II


Deschid usa obosit dupa o alta zi de munca, liniste in casa ... lantul nu este ... deci sunt prin parc, zambesc ...
Ma dezbrac, fac un dus fierbinte, ma asez in fotoliu si dau drumul la muzica preferata ... rock vechi ... tare sa nu aud nimic, inchid ochii ... e bine ...
O respiratie rapida imi adie pe fata, mijesc ochii, si un buton negru e aproape de mine, foarte aproape, deschid ochii mai bine si inca doi butoni imi apar in raza vizuala, ma privesc curiosi ca de obicei ... catel flocotinos si alb mi-a trebuit ... zic in sinea mea, si incep sa il zgandar si sa ne tavalim pe jos ... un miros placut imi gadila narile, si ...

"grasilor, gata cu joaca, hai, spalarea si veniti incoace" ... sunetul cristalin al ei imi inunda urechile si sufletul ... ma ridic de langa kika si ma duc sa ma spal pe maini ... ii prind cu coada ochiului silueta, e concentrata pe acolo cu ale ei ... zambesc, facuse deja dus ea, era doar in halatul de vara, in culori vesele ca si sufletul ei ...
ma spal pe maini si ma indrept spre ea, inca este concentrata cu ce pregateste pe acolo ... kika isi face de lucru printre picioarele ei ... ma apropii si o surprind de la spate, tresare si scapa destul de periculos cutitul pe masa ... ne uitam la el ...incepem a rade, ii sarut tampla si ea incepe sa ma certe ca sa nu mai fac asta ...
rontai ca un soarece muritor de foame tot ce pregatise pe acolo ... dar privirea sta numai pe ea, parca sa fiu sigur ca nu imi imaginez, si nu fuge ...
cu burtica umflata, cafeaua in mana, "sarutmana pentru masa" fug in balcon, se incrunta si ma cearta ...
"iarasi, uf uf, sa ai grija dragul meu, sa nu fie prea tarziu cand ai sa te lasi" ... incruntata asa, este si mai frumoasa, ii mangai fata de sus in jos, se linisteste, ofteaza ... "drept pedeapsa, speli vasele" ... "dap, am sa le spal gand frumos" ... ii raspund, si ea scoate limba la mine ...
ies pe balcon, kika se aseaza langa mine pe pernuta ei ... mereu sta acolo cand eu ies pentru tigara de seara
privesc luminile cum se aprind, intunericul cum cuprinde orasul batran si obosit ... ma intorc si o surprind cum ma priveste, sta in cadrul usii si ma priveste de ceva minute ... ii zambesc si ma indrept spre ea ... caldura trupului ei ma atata ... o prind si o tin strans in brate, ii simt inima cum bate ... o ridic si ne indreptam spre dormitor ... kika maraie un pic, latra se intinde ... si sare pe dormeza ... stie ca nu are voie in dormitor si nu ii place de nici o culoare ...
Sursa
o asez usor in pat, ma asez langa ea ...
"esti obosit dragul meu, trebuie sa mergem undeva in weekend, sa nu mai stim de nimic, fara telefoane dupa noi" ... imi spune privindu-ma in ochi ... si trecandu-si mana peste fata mea ... stie ca imi place la nebunie si ca ma linisteste ... se cuibareste la pieptul meu ... se foieste, nu ii place ceva, se ridica si arunca halatul de pe ea ... e goala ... "mrrrr " ... si ea raspunde ... "nici un mrrr, imi e cald si stii ca nu place sa simt nimic pe mine" ... "mrrrr" continui eu ... zambeste si se aseaza langa mine iar, ii simt caldura, ma electrocuteaza din cap pana in picioare ... o trag si o lipesc de mine ... ii simt respiratia pe pielea mea, parfumul proaspat imi atata simturile, ma rastogolesc peste ea, si o sarut apasat ... cobor cu buzele si respiratia fierbinte, incep sa ii explorez fiecare coltisor al trupului ei ... cobor incet pe gat, o simt cum se incordeaza un pic, imi continui peripluul pe gat in jos ...
Sursa
ma opresc in locul inimii, pun urechea pe pielea calda, si stau cateva clipe si ascult inima ei cum bate ... ma ridic si ii sarut sanul, il musc, si incep a-i chinui sfarcul roz si obraznic, geme usor si un fior ii trece prin tot corpul ... continui ... cobor usor si ma opresc sa sarut usor si sa suflu peste pielea fina a burticii agitate, respiratia se accelereaza, surprinsa de senzatiile mereu noi, mereu placute ... imi prinde parul si ma impinge catre zona atatata si fierbinte a trupului ei, ma supun, si o musc usor cu buzele mele ... o aud cum geme surprinsa, imi place la nebunie cand o aud ... si imi las buzele si limba sa-si faca de cap pe acolo, sa exploreze fiecare coltisor, sa-l linga, sa-l suga ... sa-l sarute, sa-l muste ... simt cum pulpele imi cuprind capul sa-l tintuiasca acolo, o aud cum respira accelerat, sacadat, mana ei ma impinge din ce in ce mai greu ... nu vrea sa ma opresc ... si eu continui ... imi place gustul interiorului ei, il savurez total ... simt miscarile spasmodice, necontrolate, ii simt seva si incep sa o sarut usor, imi da drumul din stransoare, epuizata, respiratia inca e rapida, sacadata ... ma ridic si ma asez langa ea, o iau in brate ... adormim ca bebeii

raza de soare imi sparge somnul ... injur in gand, ca am uitat seara sa trag draperiile ... ma ridic anevoios, ea nu este langa mine ... hmmmm ... ies din dormitor si o vad in baie, ciufulita, "e a mea, sunt al ei" gandesc multumit, si ma apropii de ea, "da draga mea, am sa mergem in weekend departe de aici, fara nimeni langa noi, decat noi doi", kika maraie, parca simte ca planuim ceva ... "si tu kika, si tu" completeaza ea planul meu ... si radem ...
spal vasele, pedeapsa e pedeapsa, ne pregatim de servici si plecam ... ne sarutam de la revedere cu parere de rau ... dar ne vom vedea din nou deseara ... zambesc ca un mic dracusor, si ii soptesc la ureche - "deseara e randul tau" - se roseste un pic, zambeste ... "sa vad cat rezisti" ... imi raspunde, muscand din urechea mea ... "mrrr, numai chef de munca am eu acum", gandesc inciudat si ma indepartez cu parere de rau de langa ea ...