luni, 17 martie 2014

Zambetul obosit al zilelor trecute ...

Incerc sa dorm de la 2 ale diminetii, ma trezesc speriat din jumate in jumate de ora, caut ceva, caut pe cineva ... ma uit pe telefon, caut ceva din nou ... adorm, 30 minute, trezit iarasi ... parca as fi la ture de maraton de  exact 30 minute.
In sfarsit se face ora de trezire, ma ridic fara nici o pofta, ma uit in jur, pustiu ca si in mine.
Hector isi incepe tirada de dimineata, dar nici el nu are chef, este preocupat de zidul cel negru si mat ... zambesc si incerc sa-l zgandar, "Du-te si veziti de baie si lasa-ma ... sunt bizi" ... rad cu pofta, acea pofta de om nebun la care lumea se uita ciudat sau in ciuda ...
Ma imbrac si ies pe usa, pare a fi o zi frumoasa ... in sinea mea ... "Va FI o zi frumoasa!!!"... ciudat, Hector nu maraie nimic ... hmmm
Ma urc in buz, se vede ca a venit primavara, zambesc malitios, de ce? ... fetele s-au dat la Yoga pants ... (devil me) ... o lada de bere pentru ala care i-a inventat ... imi vad de peripluul cu buzul prin orasul prafuit si iesit de sub zapezi ... murdar ...
Ajung la servici, cladirea veche a fabricii, dar cu birouri spatioase si pline de tineri incepe sa ma acapareze si mintea o tine ocupata ... ma asez, imi fac cafeaua si-mi vad de ale mele ...
Las un mesaj sper sa il citeasca ....
Continui munca, Hector inca preocupat cu al lui zid, il studiaza ca si cum ar fi ultima reduta... zambesc iarasi  malitios.
Timpul trece, simt incet o durere acuta in gat, mrrr sa nu ma ia raceala ca fac spume ... imi caut in farmacia mea proprie ceva pastile, victorios cu aspirina efervescenta, o prepar si o beau ...
"Ha vrei sa traiesti, Terminatule ?!?! hmmm ... dar porcaria asta de zid tot aici e ... " - Hector inca nu realizeaza ce se intampla ...
"Hector baiatule, e timpul sa intelegi ... este acea nepasare, este acea stare in care merg pe ideea - fie ce-o fi - sper doar sa iasa ceva frumos "... ii raspund linistit, se uita curios la mine ... se intoarce spre zid ... si ma trece pe ignore
Imi continui munca, cu gatul in pioneze, dar parca m-a mai lasat, dar acum parca as fi drogat ... in fine, trec pe modul lupta anti gripa ...
Primesc un raspuns, hmmm nu mai simt gripa ... totul dispare in jurul meu ... Hector incearca sa spuna ceva, se inneaca in propriile vorbe, inciudat se intoarce la zidul lui ...
Timpul trece frumos, sorb fiecare mesaj ... as scrie ceva, dar acel ceva e mai frumos spus in fata ... fug la o sedinta nu inainte de a citi ... citesc cu nesat, sorb fiecare senzatie ... invat ...
Citesc in continuare ... nu trebuie sa mai urasca, ura nu duce nicaieri decat la si mai multa ura, bine nici ignoranta nu duce undeva bine, dar ... in fine ... hmm trebuie ... o`m vedea ce o sa fie
Ajung acasa, ma apuc sa citesc pe indelete ... imi fac un rom long drinks ... raceala e off ... Hector prea ocupat ...
Sper sa fie o seara buna ... si zambetul obosit de zilele trecute sa devina un zambet curat cum nu am mai avut demult ...