luni, 17 martie 2014

E bine, e liniste ....

Zidul de sticla e prezent, e bine
Sursa
E liniste, am trecut dincolo si nimic nu ma mai  atinge
Zidul mat fara de lumina, doar un film prezinta
E bine, cei din jurul meu vor sti doar ca sunt bine
...................
Nu simt nimic, ci doar caut, gust si musc din a lor fericire
E bine, caci ei sunt bine si fericiti
Nu vad nimic, decat a lor aura ce-i incojoara
E albastra, e vie, e frumoasa ... e un miraj
..................
E liniste, filmul mut al vietii mele incepe sa deruleze
Ancora, doar un zambet drag si sfant imi este
E bine, filmul mut prezinta secvente ce imi sunt dragi
Un zambet si doi ochi curati imi vorbesc, impleticit - nu stiu ce sa spuna
...................
Isi cauta cuvintele, cauta un punct de care sa ma apuce
E o lupta ce o va pierde in fata mea
Nu mai sunt decat ... un chip de lut
Nu mai sunt decat ... un zambet de piatra