duminică, 23 martie 2014

O zi noua ...

Tzrrr bip - telefonul ma anunta ca am primit mesaj ... dupa cele 30 minute de maraton de somn (au revenit) ... ma intind si-l iau, citesc .. mda ... sunt anuntat ca ce mai ramasese pe aici trebuie sa dispara ... ma ridic, fac cafeaua tare ce de obicei, aprind tigara si astept ...
Apare ... incepem sa vorbim prieteneste, fara intepaturi far nimic ... dar ...
"nu, nu ii iau, poti sa ii folosesti tu" aceste cuvinte trec prin mine ca lama prin unt, ma fac tandari ... continua ... "pe astea iarasi nu le iau le folosesti tu"... deja simt ca ai mei creieiri nu mai au loc ... "hai ajuta-ma ca si asa de fiecare data cand mi-am carat ce a mai fost m-ai ajutat"... cuvintele acestea deja rasuna in mine ca un clopot in biserica, ecoul lor nu provoaca decat ura, ura maxima ... intru in baie, cad jos si incep a plange
"Vezi ba, daca esti bun esti prea prost"- atat apuca sa spuna Hector, si gandurile mele il fac sa taca, tace  inciudat, ca stie ca am dreptate, tace ca stie ca daca ceva ma inteapa un pic acum mai mult decat trebuie, ma fac tandari si nu o sa imi mai pese nimic, ochii lui arata frica, teama ... tace ...
Ma ridic ma spal si ies, astept sa-si care ultimele chestii ... nu mai sunt om, nu mai sunt nimic ... pur si simplu imi doresc acum decat sa se termine tot ... sa nu mai fiu, sa nu mai exist ... dar ... i-am promis ingerului meu ca ma duc cu ea, macar ultima zi sa fie a ei ... desi ... va fi o zi transformata din vise frumoase, intr-o zi de cacat ... din cauza ei, celei care m-a facut sa simt iarasi, sa las Sufletelul sa respire liber si sa viseze ce vrea el ...
NU mai sunt, nu mai vreau sa traiesc, nu am pentru ce .. merg pe drum ca un robot, ingerul meu tace, imi spune doar ... te iubesc tati ... se rupe tot in mine, as vrea lacrimile sa le las libere, sa urlu, sa musc din ce e in jurul meu, sa distrug tot ... sa ma rup in mii de bucatele sa nu mai existe nimic ... vreau sa ....
Ajung acasa, pustiu ca in sufletul meu ... nimic nu mai e ... nimic ...
Vad filme .. nu stiu ce am vazut. la unul rad de parca as fi un nebun. habar nu am de ce ...
"ba sa nu faci vre-o prostie"- imi spune al meu nepot. ...
"nu promit nimic"- raspund eu deja, dupa 3 sferturi de James Cook .... (mai fac si reclama acum) ...
inchide ... parca ... in fine ... "am sa te sun mai tarziu, daca nu raspunzi, vin peste tine"... continua el
"sa aduci si 112"raspund eu in gandul meu ...
ma asez jos ... continui cu JC ... nu simt nimic ... nimic ...
"Ba, termina, esti om mare, ce dracu ... Hai ca ai sa vezi ca o sa fie bine, ai sa vezi ca exista oameni carora le pasa cu adevarat de tine, nu doar atunci cand au nevoie, ai sa vezi .... " - Hector incearca pentru prima data sa ma sustina, sa faca sa fiu bine ... "Hmmm dar unde e zidul ... Sufletel !!!" - incepe a`l cauta pe el ... dar nu gaseste decat cenusa ... nu mai e nimic ... alb la fata, Hector ma priveste ... "Ce ai facut cu el ?!?!?"...
"NIMIC, nu mai e nimic, pentru ce, pentru cine ???" raspund  eu cu ultimele puteri ...
...as inchide ochii acum ... si as vrea sa ramana inchisi, sa nu mai fie nimic ... sa nu mai stiu de nimic, si de nimeni ... nu-mi mai pasa ... sunt doar cenusa ... doar ... nimic ...