vineri, 21 martie 2014

Promisiune ...

"Ba esti nebun, ce dreaq faci ??? Trezeste-te din visele tale, si misca-te la servici!!! Hai sus potaie ca nu iti da nimeni papa de-a moaca " - Hector ma sacaie in dimineata asta frumoasa ...
Ma ridic anevoios, si fara chef, hmm am dormit mai mult, nu a mai fost maraton de 30 minute ...
Sursa
"Mda, asa se pare, ca ai dormit acum, dar nu te va tine ... vei simti iarasi dorinta de a te arunca in hau, vei fi iarasi un Terminat ca totdeauna, voi avea eu grija de asta ... " - Hector continua tirada in timp ce ma spal pe dinti, hmm se pare ca zambesc curat acum ... "ce dracu, asta chiar nu mai simte nimic, porcaria aia e tot acolo, el continua sa ranjeasca ... dar o face sincer .. ce dracu ... hmmm ... frig tot este, ce dracu ... asta a facut ceva si eu nu stiu??? " - Hector gandeste, se chinuie sa-si aduca aminte de ziua de ieri, ma priveste in oglinda si vede cum ochii mei nu mai sunt chiar asa de reci ... doar ... calzi, linistiti, senini ... "Ba, ce dracu ai facut aseara, cum dracu nu imi aduc aminte nimic ???" ... zambetul rece imi revine pe fata, amintirile frumoase din timpuri uitate, isi fac loc din nou si imi raceste privirea ... Hector muteste ... "la dracu, trebuia sa il las in pace, era mai bine" ...
Ma imbrac grabit, sa ies din casa, unde am avut cele mai frumoase clipe din viata mea ... oftez, ma indrept si o iau la pas marunt spre buz ... e frumos afara.
Lumea trece ca o fantoma in jurul meu, iarasi ... e bine, am intrat iarasi in modul - "I don`t give a fuck!!" ... dar in mine, departe de Hector, e liniste, mai liniste cum demulta vreme nu a fost ... ciudat ... e bine
Salut lumea, salut pe cei din jurul meu ... putini stiu ce e in mine, si ma simt bine si puternic, deoarce nu ma privesc cu mila, si le multumesc pentru asta ...
Sunt linistit ... si dap am dormit ... un somn adanc, agitat, dar un somn complet ... nici nu stiu cand am adormit, citeam, scriam ... :) ... ascultam muzica ... doar am inchis ochii si m-am lasat dus de vise ...
Hmmm, e bine ... dap, chiar am inceput sa-mi scriu eu paginile vietii ... cel putin asa cred ...
"Scrii tu pe ma-ta, ca nu scrii nimic, ce ti-e scris in frunte aia iti e. Crezi ca o sa accepte vre-o fiinta sa fie cu tine la cat de rece esti ??? poti vrea tu si marea si sarea, dar nu se va intampla terminatule" - Hector, imi aduce aminte de adevar, ma uit la el urat si ma afund in munca ...
"Ne mai auzim Hector, ne mai auzim" ....