duminică, 9 martie 2014

O zi dupa servici ...

O zi lunga la servici, ma indrept spre casa...
Sursa
Merg in gandurile mele, nerabdator sa arunc hainele ce ma tin parca legat ... ma impiedic de o florareasa, un ten masliniu si ochii negri cum nu am vazut demult. Imi cer scuze si zambind imi spune:
"- O floare pentru ea?"
Surprins, zambind, primul impuls "Nu multumesc!" dar ... vad zambilele, brandusele si irisii aratandu-si frumusetea lor ca un miraj ... asa ca raspund
"- Da, fa-mi un buchet ca pentru Ea ..."
Zambind enigmatic, incepe sa le aseze, sa le inveleseasca ... si parca spunand un descantec, buchetul prinde culoare si parca si viata ...
Il prind vrajit de parfumul ce il inconjoara ... ii multumesc, si imi spune zambind ...
"- Sufletul tau ii apartine ei ... fiti fericiti copii ... "
Ma indepartez ca un copil cu o jucarie noua ... mai ca topai ...
Urc scarile intr-un suflet ... ajung, dau sa intru ... usa inchisa ... caut nerabdator cheile deschid, si ... liniste
Inima se strange cat un purice, caut in bucatarie si dormitor ... liniste ... ma indrept cu pasi repezi catre baie ... dau sa deschid usa brusc, dar ma opresc ... ascult ... si susurul apei ce curge incet ma linisteste si zambetul imi apare din nou pe buze ...
Ma dezbrac repede, intru ca un pisoi in baie cu buchetul in brate, si o privesc, e ea ... doamne draga imi este, frumoasa ca o zi de primavara, ma aplec asupra cazii ... ii ating fata cu petalele florilor, se trezeste un pic agitata ... dar se linisteste si zambetul ei imi atinge sufletul ... nu-mi doresc altceva decat sa ma bag acolo in apa si sa o simt in bratele mele ...
Ma arunc efectiv in cada si ea razand ... "Ma ratoiule, umpli baia de apa" ... zambesc sugubet si ma agit prin apa ca un ratoi alintat ...
O cuprind si  o tin strans in bratele mele ... se lasa purtata de atingerea trupului meu si se lipeste de mine ... ii simt respiratia incepand sa se accelereze ... ii sarut tampla sa o linistesc, inchid ochii si ma relaxez ... o tin stransa sa nu fuga ...
Ea intinde mana si ia buchetul de flori ... da sa il aseze sa il protejeze de apa si sapun ... se intinde si sanul ei tare imi atinge fata, ma infioara ... deschid ochii si ii prind varful roz intre buzele mele si strang usor ... un gemat imi da de veste ca efectul e cel scontat ... zambesc ca un mic diavol si continui sa ma joc cu sfarcul intarit ... si nu ii dau drumul strang un pic cu dintii ... un geamat mai puternic si o mana infipta in ceafa mea, ma face sa ii dau drumul ... zambesc si buzele ei se apropie si-mi saruta ochii, si continua apoi sa-mi sarute buzele mele ... ma musca ... imi place si fiorul coboara pe sira spinarii si se opreste in zona inghinala ... marai si o trag spre mine sa o lipesc de mine ... se supune ii simt burta lipita de a mea ... ii prind bucutele si o trag usor ... patrund in ea, si ma primeste zambind si privindu-ma enigmatic, doamne ... ma tintuieste si incepe sa se miste intr-un dute vino demential, ma las in voia ei si simt cum totul din mine ia foc ... se urca si cere sa se elibereze, simte, si isi contracta toti muschii parca fara sa mai vrea sa-mi dea drumul ... miscarea ma innebuneste imi dau drumul spasmotic, necontrolat ... simt si energia ei eliberandu-se ... intr-un spasm unison ne dam drumul, respiratia si geamatul nu acopera cuvintele ei - "Te iubesc, iubitul meu"... sufletul are al doilea orgasm ... si raspund - "Sunt al tau pana la Soare si inapoi"...
Tar tar soneria de la usa, in nebunia noastra am uitat ca trebuie sa vina niste prieteni ... grabiti ne-am tras prosoapele si ceva pe noi si i-am intampinat ...
Toata seara .. ne-am privit enigmatic, fiecare savurand in continuare clipele ... dragostei noastre ... inca ii simt in nari parfumul pielii si in urechi geamatul ... zambesc si o sarut in fuga pe frunte ...
ii soptesc din nou la ureche muscand usor ... "Sunt al tau"

To be continued ...