marți, 18 martie 2014

Privesc in departare ...

Sursa
Privesc in departare, cu al meu chip de lut
Zambet impietrit pe chip, Ochii goi mi-i ascund
Las simturile sa zboare, e primavara, e soare
Las racoarea de dimineata sa ma alinte, privesc
........................
Privesc in departare, nu caut nimic, doar rabdare
Timpul imi trece sub priviri, sunt linistit si nu mai doare
E bine, nepasator incep a mea calatorie, dar,
Scriu a mea carte, asa cum dorit-am oare ?
.........................
Acum privesc in departare, pierdut in ganduri
Pierdut in ale mele amintiri si istorioare
Imi continui drumul printre timp si stele
Am sa ajung inapoi si la mine, oare?
..........................
Privesc in departare, si nimic sa vad se pare
Totul imi e ascuns, imi fuge de sub picioare
Dar voi da totul, darui totul asa cum facut-am mereu
Nu voi mai cere-n schimb, decat un zambet si o alintare