miercuri, 19 martie 2014

O alta zi ...

Timpul se scurge lenes, este pranzul ... ma uit pe fereastra ... soarele ma atata la ganduri frumoase, le trag un sut ... nu vreau sa stiu de ele, nu acum cel putin.
"Ha ha ha, ce vrei ba, sa visezi si sa devina adevar?! ... ha ha ha " - Hector a inceput sa devina vorbaret de ieri ... abia mijesc ochii la el, si il las in pace, imi place cum, dupa cateva vorbe aruncate acolo, sa nu il uit cumva, sta si se zgaieste la zidul mat si fara viata, mai da cate un sut asa din cand in cand sa verifice ca inca e acolo ...
"Este inca acolo Hector, fara nici o fisura, asa cum mult timp va fi" - ii raspund zambind ...
Matele is fac de cap prin stomacul meu ... incerc sa le ignor, dar isi cer dreptul ...
Ma duc si le dau ceva sa taca, afara e frumos, doar un vant prevesteste o mica furtuna ...
Ma intorc si ma apuc din nou de ale mele. Imi sun ingerul, imi raspunde, inca racita, dar ...
"Ce faci tati, esti bine sau doar obosit?" - ma intreaba printre accesele scurte de tuse ...
"Sunt doar obosit un pic, scumpa mea" - apuc sa raspund, inca surprins de cum ma simte ... zambesc, ma linistesc un pic, vocea ei imi da energie cat pentru o viata noua, ne luam la revedere si inchidem ...
Imi continui treaba
"Buna" - inima mi se strange si cel mai rece salut ce l-am simtit vreodata imi rupe catusele calmitatii mele ... discutia continua formal, poate prea prieteneste ...
"Ba esti nebun, ce dracu faci, si asa e destul de pustiu si frig pe aici, mai dai si cu gheata acum ? termin-o ce ai ? " - Hector e surprins de efectul produs, nu ii convine ... "doamne, daca nu il scot pe ala de acolo, asta ne termina pe toti, cum dracu s-a ajuns aici ... ", isi continua gandurile ca pentru sine.
Rece si cu masca pusa, imi continui ziua, ajung acasa ... pustiu ...
Ma asez la calculator, incep a scrie, nebunu de nepot imi povesteste pataniile de ziua de azi ... e bine, e fericit ... macar el sa fie fericit, si zambesc ...
"Asa e mai bine, parca nu mai e asa de frig. " - mormaie un pic mai multumit Hector, dar inca preocupat de ce se intampla
Scriu randuri frumoase, de vise si dorinte ascunse. Visele mi-au mai ramas ...
Zambesc, inchid si ma infig in niste muzica, si seriale ... incerc sa adorm ...
Maratonul de 30 minute incepe ...