joi, 13 martie 2014

NU suport si NU accept ...

NU suport minciuna ... incep cu asta desi poate ca sunt un ipocrit, dar ... totul tine de alegerile ce le facem.
NU cer nimic in schimb decat sa fiu tratat asa cum tratez si eu ... daca mint si imi bat joc, atunci merit, daca aleg sa-mi ofer sufletul pe tava ... nu vreau sa fie calcat in picioare
NU accept atunci cand cer adevarul, sa fiu protejat prin minciuna ... doar pentru ca sunt un  sufletist nebun, ce se ataseaza usor de oamenii ce ii devin dragi ... desi stiu ca e cea mai mare greseala care o fac, si voi continua sa o fac. Deoarece asa am fost invatat, asa m-a educat Ea, mami meu ...
NU accept sa fiu menajat ... prefer sa mi se spuna in fata ... mars potaie ... decat ... stii ca e asa ca e altfel ...
NU mai vreau ochi frumosi si zambete de portelan, "ca asa e bine si frumos" ... sunt satul de ele ... vreau macar o data sa mi se spuna in fata ce se vrea de la mine ... macar o data

CER PREA MULT ?